Dragi clienți,
În general situațiile de criză ne dovedesc trăinicia relațiilor cu prietenii, partenerii de afaceri, clienții permanenți sau cei care ne contactează punctual. În situații ca aceasta se verifică seriozitatea implicării celor pe care i-ați mandatat și corectitudinea alegerilor făcute de dumneavoastră. Sunt momente de cumpănă, în care fiecare dintre voi este procupat de binele familiei, de siguranța și confortul acesteia.
Tocmai de aceea, problemele juridice trebuie să nu vă copleșească timpul, energiile și să nu creeze un stress suplimentar. Înțelegând pe deplin misiunea pe care ne-am asumat-o atunci când ne-am strans mâna și am început colaborarea noastră, suntem conștienți că atât în vremuri bune, cât mai ales în cele dificile, trebuie să ne asumăm răspunderea de a vă rezolva problemele juridice, să vă aducem o rază de speranță și mulțumire prin rezultatele pe care le scontăm sau le obținem.
Vă asigurăm pe toți și pe această cale că vom îndeplini toate demersurile cu responsabilitate, la timp și eficient pentru a ajunge la rezultatele dorite de fiecare dintre dumneavoastră.
Pentru că în condițiile actuale prezența fizică devine un risc pe care nu trebuie să vi-l asumați, pentru că profesia noastră presupune o doză mare de risc în condițiile actuale, necesitând prezența noastră în locuri publice, inclusiv în instanță în cauze urgente și pentru că dorim să vă protejăm cât mai mult posibil, vă confirmăm posibilitatea de a ne trimite orice documente pentru studiu și orice întrebări pentru consultații juridice prin serviciile de e-mail pe adresa societății sau pe adresele de serviciu al avocaților cu care ați colaborat și până în prezent și pe care le regăsiți și pe site-ul nostru.
Totodată, vă vom comunica starea dosarelor aflate pe rolul instanțelor sau stadiul unor demersuri administrative, astfel încât să aveți din timp prefigurarea rezultatelor obținute și a operațiunilor care se impun. Întrucât datele fiecărui client sunt confidențiale, comunicarea se va face personal, fiecăruia dintre dumneavoastră. Informațiile de interes general le veți regăsi pe site-ul societății www.bpavocati.ro. Pentru orice nelămuriri vă stăm la dispoziție la telefon sau prin poșta electronică.
Vă rugăm a avea înțelegere asupra faptului că în această perioadă volumul solicitărilor adresate nouă a crescut în mod substanțial, toți clienții dorind să afle stadiul contractelor, posibilitatea de continuare a demersurilor, estimări privind decalarea termenelor și alte informații legate de problemele juridice. Datorită acestui fapt, este posibil ca în anumite momente să nu putem da curs unor apeluri telefonice, însă toate problemele dumneavoastră vor primi o rezolvare cât mai promptă.
Pentru asigurarea activității și limitarea efectelor crizei, inclusiv limitarea riscului de contaminare, personalul societății a fost împărțit în grupuri de lucru, fiecare dintre acestea având sarcini precise, timpi special alocați pentru prezența la sediu, primirea corespondenței, realizarea serviciilor juridice. Ca urmare, societatea va continua să activeze cu același program orar, respectiv între orele 09:00 – 17:00, cu diferența că majoritatea activităților nu se vor mai desfășura la sediul biroului de lucru.
Așteptăm din partea fiecărui client solidaritate cu avocații care îl reprezintă, promptitudine în comunicarea actelor necesare, inclusiv a celor primite de la instanțe/autorități în această perioadă si sprijin pentru a putea funcționa în interesul dumneavoastră.
Asigurându-vă de întreaga noastră considerație,
Vă urăm din suflet,
MULTĂ SĂNĂTATE!
ECHIPA DE AVOCAȚI SCA „BÎRSAN, POPESCU ȘI ASOCIAȚII”